יום רביעי, 16 במרץ 2011

תשובות לכמה שאלות שנשאלו בינתיים

במהלך הרצאת הפתיחה שהעברתי היום בטכניון, ולאחר מכן בפורום עלו כמה שאלות חשובות, שרלוונטיות לכולם:

שאלה: מדוע ה Virtual Machine הוא 64 סיביות, ומה ניתן לעשות עם המחשב שלי לא יכול להריץ מכונה וירטואלית של 64 סיביות?
תשובה: תוכנת ה slingagui שאנו משתמשים בה משתמשת בספריות 64 סיביות, לכן סביבת הבדיקה הינה סביבת 64 סיביות. למרות זאת, אין שום בעיה עקרונית להשתתף בתחרות גם אם אין באפשרותכם להריץ את סביבת הבדיקה; באפשרותכם להוריד את קוד שחקן הדוגמה, ולהשתמש בכל סביבת Linux שברשותכם. אמנם לא תוכלו להשתמש ב slingagui ישירות, אבל אין סיבה שהדבר ימנע מכם את ההשתתפות.
הערה: כיוון שקיבלנו מספר פניות בנושא, אנו מכינים גרסת 32 סיביות בה תוכלו להשתמש. הגרסה תהיה מוכנה לכל המאוחר ביום ראשון, 20.3.

שאלה: האם השחקן שלי יכול להריץ תהליכי רקע בין הקריאות (כגון תהליכי cron)?
תשובה: בהחלט לא. אחת מהאסטרטגיות האפשריות במשחק היא להריץ תוכנת רקע שתאט את השחקן היריב, אך זו אסטרטגיה המנוגדת לחוקי המשחק, ולרוח התחרות (למרות שזו אסטרטגיה לא רעה - אתם יכולים לחשוב על המגבלה כאמנת ג'נווה של המשחק).

שאלה: על כמה ליבות תריצו את הבדיקה (או במילים אחרות האם שווה לפתח שחקן מרובה חוטים - Multi Threaded)?
תשובה: אתם יכולים להניח שעל המחשב יהיו לפחות 2 ליבות/מעבדים. אנחנו נשתדל להריץ על מכונה עם יותר מעבדים, ואם נהיה בטוחים שנוכל לעמוד בזה נפרסם את מספר המעבדים (אבל כרגע תוכלו להניח 2 ליבות/מעבדים). נקודה חשובה לשים לב אליה היא שה Virtual Machine שסיפקנו מכוון להשתמש בליבה אחת בלבד, וכדי להשתמש ביותר תצטרכו לשנות את הגדרות המכונה הוירטואלית.


כרגיל, אם יש לכם שאלות נוספות, נשמח לענות עליהם בפורום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה