יום שלישי, 17 במאי 2011

התחרות מתחילה, פרטים נוספים בעוד מספר דקות

ברוכים הבאים לתחרות התכנות של אינטל ישראל לסטודנטים!

התחרות מתחילה היום. בעוד מספר דקות נפרסם פרטים נוספים על התחרות.

בהצלחה,
בר, יאיר ואנדרי

יום ראשון, 10 באפריל 2011

והמנצח הוא...

ההתמודדות הסתיימה!

בסה"כ ניגשו לתחרות 7 מתמודדים. כל מתמודד שיחק 10 פעמים מול כל מתמודד אחר – 5 כשחקן א' ו-5 כשחקן ב'.
כל מתמודד שיחק ב-60 התמודדויות בסך הכל.

ניקוד סופי

הפסדים
תיקו
נצחונות

שחקן







131

7
14
39

Slingshot
117

7
21
32

SpaceBalls
115

19
4
37

BlueCell
103

9
25
26

MonkeyCombat
84

16
24
20

SlingaRunner
27

51
0
9

gunSlinger
8

56
2
2

slingMaster


המתמודד המנצח* – Slingshot, שנכתב ע"י אביב סגל, סטודנט סמסטר ראשון (!) לתואר ראשון במדעי המחשב – ניצח ב-65%, והפסיד בקצת פחות מ-12% מהמשחקים.
בימים הקרובים נעלה לאתר מספר נצחונות והפסדים של השחקנים השונים, למי שמתעניין. את המשחקים ניתן יהיה לראות ע"י הרצת הפקודה הבאה:

bin/slingagui –replay <file>.log

לשאלות והבהרות ניתן לפנות אלינו במייל intel.academic.relations@intel.com.

ברכות לאביב, ומקווים שנהניתם!
נתראה באתגר הבא.


* בכפוף לתקנון התחרות

יום ראשון, 3 באפריל 2011

התחרות סגורה להגשות - ההתמודדות מתחילה!

שלום לכולם,

התחרות סגורה להגשות נוספות.
בקרוב נתחיל לבצע את ההתמודדות, ונעדכן אתכם בהתפתחויות.

מקווים שנהניתם!

יאיר, בר ואנדרי


יום רביעי, 30 במרץ 2011

עדכון תאריך הסיום

שלום,

כיוון שאנחנו לא מתכננים לעבוד בסוף השבוע הקרוב (לפחות לא על התחרות :)), חשבנו שתהנו מכמה ימים נוספים.
הגשות יתקבלו עד יום ראשון, 3.4.2011, בשעה 8 בבוקר.

בהצלחה.

יום שלישי, 22 במרץ 2011

הגשות מוקדמות

היי,

קיבלנו כבר מספר הגשות.
אחד היתרונות של הגשה מוקדמת הוא שננסה לבדוק את התוכנה שלכם ולוודא שאין בה נפילות. נשתדל גם להריץ מול התוכנות האחרות (למרות שלא נגלה את התוצאות) בתור בדיקה ראשונית.

כמובן שאחרי ההגשה הראשונית אתם יכולים להמשיך להגיש גרסאות מתוקנות - זה לא חוסם אתכם בשום צורה, גם אם התחלנו לבצע תהליך בדיקה להגשה שלכם.

בהצלחה.

יום שני, 21 במרץ 2011

מידע על מכונת הבדיקה

שלום לכולם,

לכל המשתתפים שרוצים לפתח שחקן מרובה חוטים (Multi-Threaded) אנחנו מתכוונים להשתמש במכונה בת 4 ליבות עם 2 GB זכרון. אתם מוזמנים לקחת זאת בחשבון, כיוון שמימוש מרובה חוטים טוב עשוי לתת לשחקן שלכם יתרון.

שימו לב שאלגוריתם משחק טוב אשר אינו משתמש בריבוי חוטים יכול במקרים רבים לנצח אלגוריתם פחות טוב המשתמש בריבוי חוטים. קחו גם את זה בחשבון כאשר אתם בוחרים את אסטרגית המימוש שלכם.

וכרגיל, שיהיה בהצלחה!

יום שישי, 18 במרץ 2011

תמיכה במכונות בנות 32 סיביות

לאור הביקוש, הוספנו תמיכה במכונה וירטואלית של 32 סיביות.
המכונה ניתנת להורדה כאן.
קבצי המקור עבור מערכת בעלת 32 סיביות (נחוץ בשביל ספריות דינמיות) ניתנים להורדה כאן.

בהצלחה :)